Subject: Märjamaa vald, Loodna-Teenuse tee (konnade ränne)
From: "Liina Valler" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Annika Plamus" <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Apr 2025 08:48:27 +0300

Tere

Edastame info konnade rändetee kohta (kiri allpool). Võimalusel palume 
tähistada konnade rändetee vastavate märkidega, et pöörata juhtide 
tähelepanu teel liikuvatele loomadele vältimaks otsasõite. Soovitav 
märgistatav lõik asub Märjamaa vallas Luiste-Leeniste tee (5041041) ja 
Krahvi tee (5040507) vahele jääval riigitee Loodna-Teenuse tee (20185) 
lõigul.

Lugupidamisega

Liina Valler

keskkonnaspetsialist

Märjamaa Vallavalitsus

Tel: 524 7250

E-kiri:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

MÄRJAMAA VALD

From: Maris Leemets <[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 2, 2025 3:15 PM
To: Liina Valler <[email-masked]>
Cc: Annika Plamus <[email-masked]>
Subject: Konnad Teenuse-Loodna teel: 56 tk ja 20 min

Tere Liina,

Palume jälle kiiremas korras võimalusel Teenuse-Loodna teele Luiste mõisa 
teeotsast Krahvi tee otsani konnade hoiatussilte – juba on palju surnuks 
sõidetud pulmalisi☹ eelmisel aastal õnnestus siltide korraldamine väga 
kiiresti, oleksime supertänulikud (konnad ka kindlasti😊).

Palume ka riiki teavitada, et nad ei hakkaks praegu lähipäevadel jälle teed 
lihvida, nagu eelmisel aastal!

Parimad soovid,

Maris Leemets

Teenuse, Luiste ja Urevere külavanem

From: Natali Käsk <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: kolmapäev, 2. aprill 2025 15:09
To: Maris Leemets <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: 56 tk ja 20 min

Juhhuu

Hõissaa pulmad

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.